Sunday, August 7, 2011

Blaine561 uvádí: pobočka Marketing

Afilací Marketing může výrazně zvýšit prodejní čísla s jen malé zvýšení kvality a množství afilací partnerství. Výhodou použití pobočka je, že se zvyšuje působení na trhu.


Představte si lidi tam prodávat svůj produkt po celý den zdarma a nechtěj cent až začnou prodávat věci na vás. Je napsán šeky, protože každý dolar, který napíšete do pobočka, se dva dolary zpět do vlastní kapsy.


Někdo kdysi řekl v odpověď na otázku o zlepšení stránek řadí vyhledávací stroj vyhledávání v že osm prostá slova, která byla velmi důležitá, důvěřuji síti pobočky.


Affiliate Manager, Stu McLaren, že výhodu, zvýšit počet přidružených společností bylo jasné, ale bylo důležité, aby byly aktivní pobočky, které i nadále podporovat produkt každý měsíc místo v široké pokus. Porozumět, jak prodejnost pobočka je snadno vidět ve vzorci.


Obrázek 1


Celkový prodej = cena výrobku nebo služby * počet aktivních pobočky


* počet měsíčních prodejů pobočky.


Zvýšit některá část výše uvedeného vzorce se zvýší prodej; Zvýšení ceny výrobku však bude mít snižující se účinek nad jiné dvě proměnné ve vzorci. Ne všichni lidé, kteří platit 30 dolarů za produkt služba bude stejně zaplatit 40 USD. Avšak nárůst počtu přidružených společností, prodej nebo to máte exponenciální nárůst Basová linka.


Obrázek 2 původní prodejní: Prodej celkem 10.000 = cena produktu (100 USD)


* Affiliate čísla (10)


* měsíční prodej prostřednictvím pobočky (10) zvýšení pobočky: TS 15 000 dolarů = cena produktu (100 USD)


* Affiliate čísla (15)


* měsíční prodej prostřednictvím pobočky (10) pobočky a měsíčních prodejů:


TS $ 22,500 = cena produktu (100 USD)


* Affiliate čísla (15)


* Měsíční prodej prostřednictvím pobočky (15)


Tento příklad ukazuje, že není třeba být obrovské zvyšuje počet přidružených společností nebo jednotky prodávají za nárůstem v posledním řádku.


To je důležité, aby se sesterské společnosti jsou aktivní, a pracovali každý měsíc získat produkt na trh. Role manažera pobočky je zajistit, že pobočka čísla zvýšila a velký počet aktivních pobočky.


Pouze nyní přichází na mysl lidí, že malé zvýšení může mít obrovský dopad. Společnosti se snaží affiliate manažeři nyní a pokud se podíváte na seznam pracovních míst, vedoucí pobočky jsou řazení po.


Je velmi malé množství poboček, kteří by být klasifikovány jako aktivní pobočky. Řekl bych, pobočka seznam v průměru asi 2,5 až 5 procent, bude aktivní. Role správce programu Affiliate je zvýšit počet aktivních pobočky a je prodávat.

Je v nejlepším zájmu vedoucí trenér pobočky, protože to byli spíš zůstat aktivní a čerpat další pobočky v systému, pokud mají své vlastní individuální údaje o prodeji.







Nezapomeňte si rezervovat své centrum Blaine561.com Blaine561 v pro všechny mé další weby Blaine561.

Pro své věrné čtenáře, cennější rostou každý den s články

Zahájit podnikání pro dietu a ztráta váhy a sociální otázky na Internet Marketing.


No comments:

Post a Comment