Friday, August 12, 2011

Blaine561 uvádí: affiliate manažeři

Pronájem Manager spustit přidružená systémy na zálohování s bonus je vítězství pro vlastníky výrobku, vítězství pro manažery a, konečně, výhra pro přidružené společnosti. Mít radost, je jediný způsob, jak udržet je aktivně prodávat svůj produkt nebo službu a v řadě zlepšení podnikání.


Russell Brunson ví, jak řídit své pobočky po ztrátě více než dva roky práce a 6,500 partneři v den, kdy se systém zhroutil. Napsal, co funguje a co se nestalo, pak začal znovu a alespoň dva měsíce byl zpátky. Teď 18 měsíců později k přidružené seznam 30 000 a kreslí v období šesti čísel za měsíc od svých partnerů.


Už je tak úspěšný při náboru afilace, že Russell Brunson, spolu s Affiliate Manager Stu. McLaren, vyvinula affiliate program školení pro manažery. Oba muži, kteří tam byl nedostatek manažerům zažil a byly stále nejdůležitějším prvkem v přidružený k účinné marketingové programu.

Tady je široký pohled na nejdůležitějším tři prvky efektivní manažer:


1. výzkum pobočky


Je důležité, aby manažeři čerpat prodávajících prodávat výrobky. Počet přidružených společností je irelevantní, pokud se neprodává výrobky každý měsíc. Stu, která se shromažďuje až na 2500-3000 weby, které by mohly zajímat v prodeji výrobku, a pak se zdá, že vybírají velké množství kvalitní přenos. To může být časově náročné, ale je základy efektivní Marketingový plán. Nakonec se může být 150 až 200 stránek, které by mohly být pobočky kvality.


"Je rozdělíme do dceřiné společnosti a přidružené společnosti b. tam není žádný rozdíl mezi přidružených společností a b partneři s tím rozdílem, že pobočky mají větší provoz nebo největší číslo v seznamu adresátů," řekl. "To jsou lidi chcete jít po první, protože mají největší dopad na vaše podnikání v krátké době a má větší vliv na největší počet lidí".


2. přijetí pobočky


Jakmile se manažeři identifikovat potenciální partnery, kteří chtějí vykonávat, musí pokračovat. Zvýšení kvality afilace zvýší prodej. Tajemství tady je aktivní a překračují co se očekává.


Stu McLaren "není obtížné, jsme jen zvednout telefon a zavolat všech lidí na našem seznamu," řekl. "Důvod, proč jsme to, bylo proto vedoucího pobočky, které jsou líný se odešle e-mail. Tím se jim, že jsme okamžitě nás odlišují od jiných affiliate systémy tam. Jste okamžitě začít budovat vztah. "


"Dříve než my uděláme náš výzkum; Co je váš web? Co jsou to prodat? Jaký druh lidí kreslení pro váš web? Připravte propagační akce pro ně dobu, tím více snižují práci pro ně, tím pravděpodobnější bude říkat "Ano". Je to postoj, který má být v. "


3. výcvik pobočky


Pobočky mají důvod k prodeji výrobku, pak zůstanou aktivní pobočky. Ostatní přidružené programy budou vytvářet pouze program a pak čekat na pobočky prodat znovu každý měsíc s stejného materiálu. Russell Brunson se zaměřuje na vytvoření důvod pro pobočky prodávat každý měsíc a zaměří se na události v propagační materiál.


"Můžeme vytvořit nové propagační akce každý měsíc. Moje rada je začít s svátky nebo události. Představte si, pokud jste si už vybudovali nástroje kolem těchto propagačních akcí pro své pobočky. To šetří čas a pracovní síly a pravděpodobnost, že prodej produktu je závratných výšin, "řekl Stu.







Nezapomeňte si rezervovat své centrum Blaine561.com Blaine561 v pro všechny mé další weby Blaine561.

Pro své věrné čtenáře, cennější rostou každý den s články

Zahájit podnikání pro dietu a ztráta váhy a sociální otázky na Internet Marketing.


No comments:

Post a Comment